Overview
This range is provided by Luma Vision. Your actual pay will be based on your skills and experience — talk with your recruiter to learn more.
Base pay range
Azienda informatica cerca una figura da integrare nel team di assistenza clienti.
Responsibilities
* Gestire le richieste dei clienti fornendo supporto tecnico.
* Rispondere alle domande e aiutare i clienti ad utilizzare i prodotti software dell’azienda.
Qualifications
* capacità comunicative e relazionali
* conoscenza dei principali sistemi operativi
* conoscenza di Microsoft Office e dei software di posta elettronica
* capacità di risolvere problemi e di lavorare in modo autonomo
Employment details
* contratto di lavoro a tempo determinato in full time
* formazione retribuita continua per rimanere aggiornati sulle nuove tecnologie
* ambiente di lavoro stimolante e collaborativo
Seniority level
* Entry level
Job function
* Other
Referrals increase your chances of interviewing at Luma Vision by 2x
Get notified about new Attache jobs in Bollate, Lombardy, Italy.
Related job postings
* Customer Technical Support Specialist ITALY
* Technical Support Engineer (Passenger Cars)
* Field Support Representative : Bologna - L'Aquila
* After Sales Technical Support & Training Instructor - Baoli EMEA
We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.
#J-18808-Ljbffr