Ph3Direct Manager /h3 pChief Operating Officer /p h3Main Activities and Responsibilities Of This Job Position /h3 ul liHe/She creates and develops a structured Business Plan, and is the main guarantor of its constant and continuous qualitative‑quantitative updating; /li liHe/She analyzes the market demand and collects all the needs of active and potential customers; /li liHe/She deepens and develops the customers’ experience, identifies and fills gaps in the product/service offered, and generates new ideas that can increase the brand’s market share; /li liHe/She plays the main role in improving the customers’ experience; /li liHe/She actively collaborates with the AMS team that deals with the Customers Experience for inbound customers; /li liMarketing Activities; /li liHe/She develops and retains strong relationships with domestic and international customers through effective and proactive communication; /li liHe/She guarantees the creation of a structured and solid corporate network, through an effective and efficient relationship with the customer. He/She is the bearer of innovation; /li liHe/She talks and actively collaborates with the Quality Dept. in order to understand how to transform the “area of improvement” into strengths for the business; /li liHe/She works in accordance with internal policies and standardisation requirements. /li /ul h3Technical Skills /h3 ul liTechnical knowledge required /li /ul h3Soft Skills /h3 ul liEffective communication; /li liAbility to work in a team; /li liProblem solving; /li liNegotiation skills; /li liStrong commercial skills. /li /ul pFor further information and to send your application, please contact our HR Director Roberta Pellegrino: /p h3Responsabile Diretto /h3 pChief Operating Officer /p h3Principali Attività e Responsabilità In Carico Alla Posizione /h3 ul liCrea e sviluppa un Business Plan strutturato. È il garante principale del suo aggiornamento quali‑quantitativo costante e continuo. /li liAnalizza la domanda del mercato e raccoglie le esigenze dei clienti attivi e prospect; /li liApprofondisce e sviluppa la customer experience, identifica e colma le lacune prodotto/servizio offerto, genera nuove idee che possano fare crescere la quota di mercato del brand. È l’attore principale del miglioramento dell’esperienza cliente; /li liCollabora fattivamente con il team AMS che si occupa della customer Experience per i clienti inbound; /li liMarketing Activities; /li liAttraverso una comunicazione efficace e proattiva, sviluppa e fidelizza solide relazioni con clienti interni ed esterni; /li liAttraverso una customer relationship efficace ed efficiente è garante della creazione di un network aziendale strutturato e solido. È portatore di innovazione; /li liDialoga e collabora attivamente con la figura della Qualità al fine di capire come trasformare le “aree di miglioramento” in punti di forza per il business; /li liLavora in accordo con le policy interne e i requisiti di standardizzazione. /li /ul h3Conoscenze Tecniche /h3 pConoscenze tecniche necessarie /p h3Soft Skills /h3 ul liComunicazione efficace /li liLavorare in team /li liProblem solving /li liCapacità di negoziazione /li liSpiccate capacità commerciali /li /ul pPer ulteriori informazioni e per inviare la tua candidatura, contatta il nostro Direttore Risorse Umane Roberta Pellegrino: /p /p #J-18808-Ljbffr