Lavoro
I miei annunci
Le mie notifiche
Accedi
Trovare un lavoro Consigli per cercare lavoro Schede aziende Descrizione del lavoro
Cerca

Customer service qa & training specialist

La Rinascente
30.000 € - 50.000 € all'anno
Pubblicato il 18 giugno
Descrizione

The QA & Training Specialist will report to the Customer Service Manager with the following responsibilities : Monitor and evaluate the quality of interactions handled by external Call Center agents through regular audits and performance assessments Oversee the daily operations of activities managed by Rinascente’s internal Customer Service team, ensuring efficiency and compliance with service standards Create, update, and maintain training materials to support agent development and knowledge consistency Analyze handling errors and implement a structured feedback process for Team Leaders to support continuous improvement Manage and update the Knowledge Base and FAQs, ensuring alignment with company policies, procedures, and updates Produce and deliver regular reporting on quality performance, case handling trends, and key service metrics Collaborate with cross-functional teams (e.g. : Logistics, IT, Legal, Omnichannel, Sales) J-18808-Ljbffr J-18808-Ljbffr

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva
Offerta simile
Customer service qa & training specialist
Pavia
La Rinascente
30.000 € - 50.000 € all'anno
Offerta simile
Customer service qa & training specialist
Pavia
La Rinascente
Offerta simile
Buying operations specialist | ufficio acquisti | stage
Pavia
Stage
La Rinascente
Offerte simili
Azienda La Rinascente
Lavoro La Rinascente in Provincia di Pavia
Lavoro Provincia di Pavia
Lavoro Lombardia
Home > Lavoro > Customer Service QA & Training Specialist

Jobijoba

  • Consigli per il lavoro
  • Recensioni Aziende

Trova degli annunci

  • Annunci per professione
  • Annunci per settore
  • Annunci per azienda
  • Annunci per località

Contatti/Partnerships

  • Contatti
  • Pubblicate le vostre offerte su Jobijoba

Note legali - Condizioni generali d'utilizzo - Politica della Privacy - Gestisci i miei cookie - Accessibilità: Non conforme

© 2025 Jobijoba - Tutti i diritti riservati

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva