Company Description Abercrombie & Fitch Co. is a global, digitally led omnichannel specialty retailer of apparel and accessories catering to kids through millennials with assortments curated for their specific lifestyle needs. The company operates a family of brands, including Abercrombie & Fitch, YPB, abercrombie kids, Hollister and Gilly Hicks, each sharing a commitment to offer products of enduring quality and exceptional comfort that support global customers on their journey to being and becoming who they are. Abercrombie & Fitch Co. operates over 750 stores under these brands across North America, Europe, Asia and the Middle East, as well as the e-commerce sites,, and At Abercrombie & Fitch Co., we lead with purpose and always put our people first. We’re proud to offer equitable compensation and benefits, including flexibility and competitive Paid Time Off, as well as education and engagement events, including various Associate Resource Groups, volunteer opportunities and additional time off to give back to our global communities. Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) è un retailer globale, presente su tutti i canali di vendita. Particolarmente orientato al mondo digitale ed è specializzato in abbigliamento e accessori per una fascia d'età che va dai bambini ai millennials offrendo collezioni progettate per adattarsi a ogni stile di vita.La nostra Famiglia è composta da diversi marchi, tra cui Abercrombie & Fitch, YPB, Abercrombie kids, Hollister e Gilly Hicks, ognuno dei quali condivide l'impegno ad offrire prodotti di qualità, persistenza e di eccezionale comfort che accompagnino i clienti nel loro viaggio per essere e diventare chiunque essi vogliano. Abercrombie & Fitch Co. gestisce oltre 750 negozi tra Nord America, Europa, Asia e Medio Oriente, oltre ai siti di e-commerce, e In Abercrombie & Fitch Co. abbiamo uno scopo trasparente che è quello di mettere sempre al primo posto il nostro personale. Siamo orgogliosi di offrire compensi e benefit adeguati, tra cui flessibilità e ferie retribuite competitive, oltre a eventi di formazione e sensibilizzazione. La possibilità di partecipare alle attività di volontariato e permessi supplementari per contribuire alle attività nelle comunità globali, completano la nostra realtà.Job Description The Key Lead is responsible for ensuring all customers receive quality in-store experience. They do this by acting as the Floor Supervisor, providing guidance and coaching to Brand Reps and Stock Associates ensuring store operations are running effectively. The Key Lead is part of the store leadership team, responsible for driving store performance on the floor through customer experience and team achievement of daily sales.What You’ll Do Opening& closing routinesProduct Knowledge & Brand AwarenessBusiness UnderstandingProactive ThinkingAttention to DetailRegister/Point of Sales useAsset ProtectionVisual DisplaysSystem SkillsWork Schedule RequirementsAvailability Schedule will vary weekly but should expect to work at least 20 hours per week.Required availability on Saturdays and Sundays as well as certain holidays.In addition, during peak timeframes, hours will increase to support the needs of the business.Il Ruolo Il Key Lead è responsabile di garantire che tutti i clienti ricevano un'esperienza di qualità all'interno del negozio. Al fine di garantire una gestione efficace dell'operatività del negozio, svolge il ruolo di supervisore del piano di vendita e fornisce indicazioni e supporto agli addetti alle vendite. Il Key Lead fa parte del team di manager del negozio e guida le prestazioni attraverso la migliore esperienza del cliente e il raggiungimento degli obiettivi quotidiani.Mansioni Principali Procedure di apertura e chiusura del negozioConoscenza dei prodotti e dell' identità del marchioCompetenze analitichePensiero proattivoAttenzione ai dettagliPrevenzione perdite e sicurezzaPresentazione del Negozio e la Supervisione della Zona VenditaAderenza alle Politiche e ProcedureDisponibilità Contratto base di 20 ore settimanali, richiesta grande flessibilità e disponibilità ad aumentare le ore in base alle esigenze del team e del businessLavoro su turni settimanali, richiesta disponibilità anche nei weekend e alcuni giorni festiviQualifications What it Takes Education- High School Diploma/ equivalent preferredRetail Experience- At least 1 year of retail experience is preferred.Supervisor/ Managerial Experience- No supervisory/ management experience is required.CEFR B2 Fluency in English & Italian, requiredCustomer FocusCommunicationInterpersonal InteractionFashion Trend KnowledgeOutgoingAssertivenessAdaptability/Flexibility & Stress TolerancePoise & AmbitionMulti-TaskingApplied LearningPromoting Diversity & InclusionWork EthicOmni Channel ServicesCosa è richiesto Diploma di Istruzione secondariaFluente in inglese e italianoÈ consigliabile un'esperienza di almeno 1 anno nella vendita al dettaglioNon è necessaria un'esperienza precedente in un ruolo di responsabilitàConoscenza della lingua italiana e inglese, requisito minimo B2Attenzione primaria al servizio clientiConoscenza dei trend di modaCapacità di comunicazioneAssertivitàFlessibilità e adattabilitàEtica professionaleCapacità di multitaskingConoscenza e apprendimento applicatoAdditional Information What You’ll Get As an Abercrombie & Fitch Co. (A&F Co.) associate, you’ll be eligible to participate in a variety of benefit programs designed to fit you and your lifestyle. A&F is committed to providing simple, competitive, and comprehensive benefits that align with our Company’s culture and values, but most importantly – with you! We also provide competitive incentives to reward the commitment our associates have for moving our global business forward:Quarterly Sales Incentive BonusMerchandise DiscountFlexible ScheduleOpportunities for Career AdvancementOpportunity to Become a Brand AffiliateTraining and DevelopmentA Global Team of People Who'll Celebrate you for Being YOU