You care about making a positive impact in the world. You understand greatness requires thinking differently. An inclusive and accepting work environment is important to you. A job at IKEA is so much more than home furnishings. Together, we work to make a better everyday life for the many. It's the perfect fit if you want to contribute, grow, and share. Join the team and start a better life for yourself." Location - Piacenza Employment type - Part time Temporaneo Department - Logistica & supply chain Deadline - 2025-10-22 Mobility support - Sostegno alla mobilità domestica Chi sei - Conoscenza in ambito logistico sulle principali tematiche della distribuzione - Capacità di analisi e pianificazione - Buona conoscenza del pacchetto Office, in particolar modo Excel - Orientamento al dettaglio - Problem Solving - Disponibilità a lavorare su turni - Capacità di interfaccia e comunicazione con gli altri reparti durante le attività di routine - Predisposizione sia al lavoro di squadra che in autonomia. Cosa farai ogni giorno - Redazione e aggiornamento del planning di carico e scarico - Gestione delle routine di lavoro relative alla movimentazione della merce - Controllo di tutta la documentazione per la merce in entrata e in uscita con gestionali dedicati - Supporto amministrativo alle varie attività operative all’interno delle diverse aree del magazzino - We’re the team behind the scenes that make the IKEA products available to the many people. As a diverse mix of co-workers we use our supply process expertise to balance range and space capacity with forecasting and ordering to provide customers with high availability while minimizing costs. If you’ve wonder who’s responsible for finding effective and efficient ways of picking up the products for our customers, that’s us. We’re passionate about working together to improve the customer experience at IKEA!