Lavoro
I miei annunci
Le mie notifiche
Accedi
Trovare un lavoro Consigli per cercare lavoro Schede aziende Descrizione del lavoro
Cerca

Help desk support

Bari
Net2Source Inc.
35.000 € all'anno
Pubblicato il 2 novembre
Descrizione

About Us

Net2Source Inc. is one of the fastest growing diversities certified global workforce solutions companies with an unprecedented YoY growth of over 100% for last 6 years working with Fortune 1000/Global 2000 across 34 countries and 5 continents including North America, South America, Europe, Asia, Australia, and Middle East.


About the Role

Job Title - Help Desk Support

Mode of Work – Onsite (5 Days in a Week)

Type of Hiring – Permanent


Mandatory Skills

IT Service desk Experience working in ServiceNow proficient in English (B1) and Italian (Fluent)

* Min 1 Years of Experience in IT Service desk
* Excellent communications skills
* Knowledge in Active Directory Office365 Windows client troubleshooting Network Monitoring tools
* Excellent ITIL knowledge
* Work experience in ITSM tools like ServiceNow or BMC Remedy Reporting
* Should be proficient in English and Italian


Skills

Mandatory Skills :

Jira Service Desk, Windows Server


End of Description

#J-18808-Ljbffr

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva
Offerte simili
Lavoro Bari
Lavoro Provincia di Bari
Lavoro Puglia
Home > Lavoro > Help Desk Support

Jobijoba

  • Consigli per il lavoro
  • Recensioni Aziende

Trova degli annunci

  • Annunci per professione
  • Annunci per settore
  • Annunci per azienda
  • Annunci per località

Contatti/Partnerships

  • Contatti
  • Pubblicate le vostre offerte su Jobijoba

Note legali - Condizioni generali d'utilizzo - Politica della Privacy - Gestisci i miei cookie - Accessibilità: Non conforme

© 2025 Jobijoba - Tutti i diritti riservati

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva