Lavoro
I miei annunci
Le mie notifiche
Accedi
Trovare un lavoro Consigli per cercare lavoro Schede aziende Descrizione del lavoro
Cerca

Logistics coordinator - administration support

Savona
beBee Careers
Pubblicato il Pubblicato 9h fa
Descrizione

Key Responsibilities

* Manage logistics for customer sites with maintenance contracts, including spare parts shipment and inventory management.
* Coordinate return procedures for customer repairs and spare parts under contractual warranty and out of contract.
* Process internal orders for after-sales service and ensure receipt and processing of devices to be repaired.
* Transfer dossiers to the sales administration department and monitor service requests within the ERP.

About This Role

This position requires a highly organized individual with excellent IT skills and knowledge of office software. The ideal candidate will possess a degree in administration, have excellent communication skills, and be able to work effectively as part of a team.

Working Conditions

This is a fixed-term replacement contract.

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva
Offerte simili
Lavoro Savona
Lavoro Provincia di Savona
Lavoro Liguria
Home > Lavoro > Logistics Coordinator - Administration Support

Jobijoba

  • Consigli per il lavoro
  • Recensioni Aziende

Trova degli annunci

  • Annunci per professione
  • Annunci per settore
  • Annunci per azienda
  • Annunci per località

Contatti/Partnerships

  • Contatti
  • Pubblicate le vostre offerte su Jobijoba

Note legali - Condizioni generali d'utilizzo - Politica della Privacy - Gestisci i miei cookie

© 2025 Jobijoba - Tutti i diritti riservati

Rispondere all'offerta
Crea una notifica
Notifica attivata
Salvato
Salva