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Kering eyewear hr admin specialist (italia)

Kering
Pubblicato il 14 novembre
Descrizione

Summary

Kering Eyewear is the world leader in Luxury and Hi-End Eyewear (Frames & Sunglasses), developing a unique 'ensemble' of powerful brands.
We design, develop, manufacture and market to customers and consumers, the most desirable frames and sunglasses in two fast growing segments: Luxury and Sport & Lifestyle.
Through our industry expertise, we empower our brands to go beyond their limits in this high potential business category, supporting their capacity to lead and innovate in Eyewear, to realize their artistic and financial potential, in the most imaginative and sustainable manner.

Job Description

Your Opportunity
La risorsa farà parte del team della funzione Risorse Umane presso la nostra sede di Padova ed avrà l'occasione di contribuire a diversi processi e attività relative all'Amministrazione del Personale.

How you will contribute

- Predisporre e controllare la contrattualistica relativa ai rapporti di lavoro, somministrazione e tirocini (es. contratti di lavoro, variazioni contrattuali individuali, gestione cambio orario e sede di lavoro, assegnazione bonus variabili, etc.).

- Contribuire alla corretta gestione dei processi e degli obblighi normativi relativi all'attivazione, gestione e cessazione dei rapporti di lavoro, a supporto allo Shared Service Center di Gruppo e ai colleghi HR Business Partner responsabili della gestione del personale. Il tutto nel rispetto della normativa del CCNL Occhialeria e Dirigenti Industria.

- Gestire presenze e assenze con l'utilizzo del gestionale Zucchetti.

- Elaborare reporting, mensile e trimestrale, a supporto della gestione del personale e della compliance aziendale.

- Fornire continuo supporto nella comunicazione e gestione dei rapporti con il personale, con specifico focus sulle tematiche amministrative e contrattuali.

- Gestire lo scadenziario (contratti, periodi di prova, stage, somministrazioni, etc.).

- Gestire le pratiche amministrative del personale (es. relative a congedi parentali, malattie, infortuni, etc.).

- Supportare la gestione della mobilità internazionale.

- Garantire ordinato e puntuale aggiornamento dell'archivio relativo all'Amministrazione del Personale.

- Garantire il continuo aggiornamento su tematiche giuslavoristiche e amministrative a favore del resto della Funzione HR.

Who you are

- Laurea in discipline Giuridiche o Economiche

- Precedente esperienza nel ruolo di almeno 3-5 anni, maturata in contesto aziendale

- Buona conoscenza del pacchetto Office, in particolare di Excel

- Buona conoscenza del tool Zucchetti (gestione presenze)

- Conoscenza del Diritto del Lavoro

- Conoscenza della lingua Inglese

- Capacità analitiche e attitudine al problem solving

- Spiccata propensione a lavorare in team e a gestire le relazioni interpersonali in ottica di servizio e proattività

Why work with us?

This is a fabulous opportunity to join the Kering Eyewear adventure and and to actively contribute to the development of the business by becoming part of a thriving Company in a global Luxury Group that offers endless possibilities to learn and grow. Talent development is a managerial principle at Kering and we are committed to fostering internal mobility. Our common vision promotes leadership skills and helps every employee to reach their full potential in a stimulating and fulfilling workplace environment.

Kering is committed to building a diverse workforce. We believe diversity in all its forms – gender, age, nationality, culture, religious beliefs and sexual orientation – enriches the workplace. It opens up opportunities for people to express their talent, both individually and collectively and it helps foster our ability to adapt to a changing world. As an Equal Opportunity Employer, we welcome and consider applications from all qualified candidates, regardless of their background.

Job Type

Regular

Start Date

Schedule

Full time

Organization

KERING EYEWEAR S.P.A.

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