 
        
        Addetti/e call center inbound settore assicurativo 
Call2Net S.p.A. - Join us as an inbound call center operator in the insurance sector. We are Call2Net, a company with over 15 years of experience in customer interaction and a strong innovative spirit. We are now part of the TWY – There With You family, committed to delivering authentic and digitally evolved customer relationships. 
The position is based at Call Center One, located at VIA R. LOMBARDI 14, MARCON (VE), within the TWY group. You will work as an inbound telephone operator providing assistance for insurance policy coverage and scheduling specialist visits. 
Working hours: Monday‑Friday, 08:30‑19:30 on rotating shifts with weekly planning. 
Cosa offriamo 
- Introduzione e percorso di accompagnamento alla professione 
- Contratto di somministrazione part-time 20h per 2 mesi con possibilità di proroga e ore supplementari 
- Convenzioni aziendali con clienti e partner principali (sconti GDO, viaggi, auto, beauty, moda, cinema) 
- Eventi e iniziative per i dipendenti (online e offline) 
- Corsi di soft‑skills per lo sviluppo personale 
Requisiti 
- Ottima padronanza del linguaggio 
- Preferibile esperienza pregressa in customer care 
- Conoscenza e velocità nell’uso del PC 
- Orientamento al cliente ed ottimo ascolto 
- Buonumore 
Disponibilità 
Disponibilità a partire dal 10/11/2025. 
Tipologia di impiego 
Tempo parziale – Somministrazione per 2 mesi (eventuale proroga). 
Funzione 
Customer Service (Call Center). 
Sede di lavoro 
Call Center One – VIA R. LOMBARDI 14, MARCON (VE) 
#J-18808-Ljbffr