Guida l'innovazione nel CRM, creando soluzioni che contano.* Guiderai e supervisionarai il lavoro del team in tutte le fasi dei progetti Avanade
* Definirai requisiti tecnici, operativi e degli utenti
* Assicurarerai la risoluzione efficace e tempestiva delle problematiche dei clienti* consolidata esperienza su piattaforma Dynamics CRM, versioni 215/216/Online;
* padronanza del linguaggio C e di .NET Framework (3.5+);
* esperienza in Windows Services, SQL Server, Reporting Services, SISS;
* esperienza di integrazioni di CRM con Web applications (ASP.NET, ASP.NET MVC, Web Services, HTML5, Javascript,)
Consideriamo un requisito preferenziale:
* certificazioni Microsoft Dynamics CRM;
* completa padronanza della lingua inglese sia parlata che scritta;
* gestione tecnica di team di sviluppo in progetti complessi;
Equal Employment Opportunity Statement
All employment decisions shall be made without regard to age, race, creed, color, religion, sex, national origin, ancestry, disability status, veteran status, sexual orientation, gender identity or expression, genetic information, marital status, citizenship status or any other basis as protected by federal, state, or local law.
Job candidates will not be obligated to disclose sealed or expunged records of conviction or arrest as part of the hiring process.
Avanade is committed to providing veteran employment opportunities to our service men and women.
Please read Avanade's Hiring and Privacy Statement for more information on how we process your data during the Recruiting and Hiring process.