QIBIT, divisione ICT di Gi Group S.p.A. prima Multinazionale Italiana del Lavoro, è specializzata nella selezione, formazione, inserimento e sviluppo professionale dei profili IT per il mercato italiano. Il nostro obiettivo è generare valore e crescita professionale per le nostre Persone e garantire la sostenibilità nei progetti IT dei Clienti e Partner tecnologici, presenti e attivi principalmente nei settori bancario, assicurativo, telecomunicazioni, utilities, e-commerce.
Per HUAWEI - leader nel settore ICT ricerchiamo una figura di:
HELP DESK 1 e 2 livello – Chinese Speaking – Somministrazione/Staff Leasing
Requirements:
Educational Background & Experience:
A degree in IT or a related field is required. Previous experience in a similar role is preferred. Language Skills:
Proficiency in Chinese, quite good in English (have to) – Italian is only preferred (nice to).
Job Responsibilities: IT Infrastructure Support & Optimization:
optimizing performance and ensuring high operational efficiency. System Maintenance & Improvement:
Perform regular system maintenance and troubleshooting.
OFFERED: Fixed-term contract with employment agency - GiGroup QIBIT - initial duration 12 months - possible staff leasing – RAL 32.000 & benefit. Work location: ROMA - EUR. #J-18808-Ljbffr