Transport is at the core of modern society. Imagine using your expertise to shape sustainable transport and infrastructure solutions for the future? If you seek to make a difference on a global scale, working with next-gen technologies and the sharpest collaborative teams, then we could be a perfect match.
**Descrizione del ruolo**:
Siamo alla ricerca di un'**Addetta/o Amministrazione Vendite** da inserire nel nostro team. La risorsa si occuperà della gestione amministrativa delle vendite, supportando il team commerciale e garantendo un servizio efficiente ai clienti.
**Responsabilità principali**:
- Gestione degli ordini clienti: inserimento, monitoraggio e aggiornamento dello stato
- Gestione del processo di fatturazione
- Supporto nella gestione dei pagamenti e controllo delle scadenze
- Comunicazione con clienti e venditori
- Archiviazione e gestione documentale, cartacea e digitale
**Requisiti**
✔️ Diploma o laurea
✔️ Esperienza pregressa nel ruolo (preferibile)
✔️ Ottima conoscenza del pacchetto Office, in particolare Excel
✔️ Buone doti comunicative e organizzative
✔️ Precisione e attenzione ai dettagli
**Cosa offriamo**:
- Un atmosfera di lavoro dinamico e stimolante
- Opportunità di crescita professionale
- Formazione continua
**Who we are and what we believe in**
At **Volvo Trucks** you will be part of leading the way towards a sustainable transport industry. For nearly a century we have been innovating for people - to make life easier, better and safer. Driving progress is our promise to customers, to the industry and to society. At Volvo Trucks we share a curiosity to learn, we work with passion and we embrace change to stay ahead. Join us, together we move the world we want to live in.
📌 Used Trucks Administration Specialist
🏢 Volvo Group
📍 Pianiga