Job description Entra a far parte del network di talenti di Amaris Consulting come IT Service Governance nel settore automotive in full remote dall'italia! Cosa farai? Garantire la disponibilità delle applicazioni IT. Assistere i team di supporto IT e gli stakeholder aziendali su base giornaliera. Supportare il Product Owner IT nelle attività quotidiane. Supportare gli stakeholder aziendali, raccogliendo e traducendo le loro esigenze in attività ICT. Cosa Richiediamo? Spiccate capacità di problem solving. Esperienza con i sistemi di issue tracking. Conoscenza di strumenti di Integrazione di sistemi e dati, architettura aziendale, business analytics. Preferibile conoscenza di sistemi e ambienti ERP. Ottima conoscenza della lingua inglese e italiana. Che cosa offriamo? Lavoro per obiettivi con monitoraggio trimestrale. Percorso di crescita formativo e tecnico. Clima di lavoro inclusivo. Lunch vouchers di 8 € per giornata lavorativa. Accesso gratuito alla piattaforma Mantu Academy con più di 500 corsi. Accesso gratuito alla piattaforma Udemy con più di 200.000 corsi. Consulenza psicologica. Pioneer Spirit: voglia di esplorare le nuove tecnologie, idee e competenze per costruire un mondo più sostenibile. Care: impegno nella promozione della diversità, della meritocrazia e della salvaguardia dell'ambiente per un futuro migliore. Performance: costante ambizione di raggiungere l'eccellenza attraverso la creatività, l'innovazione e la tecnologia. Trust: la fiducia è un pilastro del progresso, che spinge alla libertà, alla creatività e all'innovazione. Independence: l'indipendenza è la base per realizzare un futuro prospero e agile. Who are we? Amaris Consulting is an independent technology consulting firm providing guidance and solutions to businesses. With more than 1000 clients across the globe, we have been rolling out solutions in major projects for over a decade - this is made possible by an international team of 6000 people spread across 5 continents and more than 60 countries. Our solutions focus on four different Business Lines: Information System & Digital, Telecom, Life Sciences and Engineering. We’re focused on building and nurturing a top talent community where all our team members can achieve their full potential. Amaris is your steppingstone to cross rivers of change, meet challenges and achieve all your projects with success. Brief Call: Our process typically begins with a brief virtual/phone conversation to get to know you! The objective? Learn about you, understand your motivations, and make sure we have the right job for you! Interviews (the average number of interviews is 3 - the number may vary depending on the level of seniority required for the position). During the interviews, you will meet people from our team: your line manager of course, but also other people related to your future role. We will talk in depth about you, your experience, and skills, but also about the position and what will be expected of you. Of course, you will also get to know Amaris: our culture, our roots, our teams, and your career opportunities! Case study: Depending on the position, we may ask you to take a test. This could be a role play, a technical assessment, a problem-solving scenario, etc. We look forward to meeting you!