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Junior hr administration

Torino
E-Work
80.000 € all'anno
Pubblicato il 19 novembre
Descrizione

Strategic HR Operations Manager

This role combines reward management with process-driven mindset to ensure efficient operations.

* Coordinate payroll providers and ensure accuracy
* Lead absence management
* Manage company car fleets and related benefits
* Monitor MBOs and incentive plans with Finance, Sales, and Talent
* Promote welfare and flexible benefits programs
* Deliver HR analytics

Requirements: 7+ years in HR Services or Comp & Ben, Strong labor law and payroll knowledge, Digital HR reporting skills, Fluent English, Curious to explore how operations can be human and automated.


About This Role

This is a strategic role that requires strong analytical and problem-solving skills. The ideal candidate will have experience in HR Services or Compensation and Benefits.


Responsibilities

* Implement effective payroll processes
* Develop and maintain employee absence policies
* Manage company car fleets and related benefits
* Maintain accurate records of employee data
* Analyze and report on HR metrics


Skills Required

* Labor law knowledge
* Payroll expertise
* Digital HR reporting skills
* Fluent English
* Analytical skills
* Problem-solving skills


Benefits

This role offers a competitive salary and benefits package, including opportunities for career growth and professional development.


What We Offer

We offer a dynamic and supportive work environment, with opportunities to make a real impact in the organization.


HR Admin

ADHR GROUP SPA – Divisione Permanent – seleziona per azienda leader nel settore Oil&Gas

un/a HR ADMIN.

La figura, si occuperà della gestione amministrativa e operativa del personale, garantendo la corretta applicazione delle normative vigenti, la predisposizione della documentazione contrattuale, il coordinamento con consulenti esterni e il supporto alle attività HR.

Amministrazione del rapporto di lavoro del personale (presenze, buste paga, CU, pratiche fiscali e previdenziali)

Diploma o laurea in discipline giuridiche, economiche o affini

Padronanza pacchetto Office, conoscenza di software gestionali HR.

Si offre assunzione diretta a tempo indeterminato da parte dell'azienda cliente.


hr admin

un/a HR ADMIN.

Yard Reaas S.p.A., leader in Italia nella consulenza real estate e nella gestione integrata di servizi immobiliari, ricerca per la sede di Milano una risorsa da inserire come Junior HR Cost Controller, all'interno di una realtà dinamica e in forte espansione.

La risorsa sarà inserita nel team Controllo di Gestione (Area AFC) e sarà coinvolta nelle seguenti attività :

* Analizzare le caratteristiche economiche del business di cui ha l'accountability, i processi commerciali e le implicazioni gestionali e contabili;
* Conoscenza di base dei fondamenti di contabilità e tecniche di contabilità analitica;
* Richiesta conoscenza delle logiche di controllo di gestione applicate al costo del personale (dipendenti);
* Richiesta conoscenza delle logiche di controllo di gestione applicate ai contratti con i consulenti;
* Utilizzo del pacchetto Office, in particolare Excel; gradita conoscenza di software gestionali;
* Capacità di lavorare per obiettivi, time management, problem solving e resistenza allo stress.

Orario : full time 40h settimanali

è un gruppo indipendente che opera sia nel mercato istituzionale che nel segmento distressed per i principali player del settore: investitori italiani e stranieri, banche, SGR/fondi, gruppi industriali, fondi di private equity e family office. Il Gruppo vanta un'esperienza di oltre 30 anni nell'ambito tecnico (two diligence, project management e monitoring), ambientale, valutativo e gestionale (property & building management). Inoltre, in ambito ESG, nel 2015 è stata la prima società di consulenza real estate registrata per l'Italia in PRI – Principles for Responsible Investment.

For a leading company in the logistics sector, we are looking for an HR Assistant to join the team at the Torrazza (TO) site.

The selected candidate will be part of a structured HR team and will be responsible for managing both operational and digital activities related to personnel administration, ensuring a positive employee experience and contributing to the continuous improvement of HR processes.


Responsibilities

* Managing attendance, absences, and reporting
* Collaborating with HR and Operations teams
* Monitoring compliance and reviewing automated processes


Requirements

* Previous experience in HR, recruiting, customer service, or reception roles
* Excellent communication and interpersonal skills
* Strong problem-solving abilities, autonomy, and attention to detail
* Flexibility and adaptability in dynamic environments
* Discretion in handling sensitive data
* Knowledge of the English language

Working hours: Full-time, 39 hours per week

Initial contract: 3 months

#J-18808-Ljbffr

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