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Hollister co. assistant manager, i gigli

Firenze
Abercrombie and Fitch Co.
37.500 € all'anno
Pubblicato il 20 ottobre
Descrizione

Il Ruolo

Assistant Manager è un ruolo dinamico che comprende strategia aziendale, operazioni, creatività e gestione del personale. Dal punto di vista strategico gli Assistant Manager sono responsabili di incrementare i risultati delle vendite, analizzando e assicurando un servizio alla clientela di alta qualità. Sono inoltre responsabili della supervisione delle operazioni quotidiane del negozio, garantendo il corretto svolgimento di tutti i processi, comprese le operazioni di apertura e chiusura del punto vendita. Gli Assistant Manager utilizzano tutta la loro esperienza e le loro competenze nella supervisione del piano vendita, nelle scelte di visual merchandising e nella conoscenza dei prodotti al fine di raggiungere gli obiettivi commerciali. Sono anche responsabili della gestione dei dipendenti in tutti i suoi aspetti, incluso ciò che riguarda la selezione, la formazione e lo sviluppo del personale. Ci si aspetta che lavorino con costanza, positività e passione dando l'esempio. Avendo una filosofia di promozione dall'interno, i nostri Assistant Manager avranno l'opportunità di crescere fino a diventare i futuri leader della gestione dei nostri negozi.


Mansioni Principali

* Esperienza della clientela
* Gestione e analisi delle vendite
* Elaborazione ed esecuzione delle vendite OMNI Channel
* Presentazione del Negozio e Supervisione della Zona Vendita
* Operazioni di negozio e di magazzino
* Gestione del personale e creazione dello schedule orario
* Formazione e Sviluppo del personale
* Comunicazione
* Prevenzione perdite e sicurezza


The Job

Assistant Manager is a multi-faceted role that merges business strategy, operations, creativity and people management. Strategically Assistant Managers are responsible for driving sales results by analyzing the business and providing best-in-class customer service. They are responsible for overseeing daily store operations, including opening and closing routines, and driving efficiency in all store processes. Assistant Managers leverage their creative expertise through floorset updates, styling recommendations and product knowledge. Assistant Managers are also talent leaders driving everything from recruiting and training to engagement and development. They are expected to show up, bringing their best selves. With a promote-from-within philosophy, our Assistant Managers will build upon their initial foundation and have the opportunity to grow into the future leaders of our stores organization.


What Youll Do

* Customer Experience
* Drive Sales
* OMNI Channel Fulfillment
* Store Presentation and Sales Floor Supervision
* Store & Stockroom Operations
* Staffing Scheduling and Payroll Management
* Training and Development
* Communication
* Asset Protection


Qualifications : Cosa è richiesto

* Bachelor’s or Master’s degree from an accredited university OR one year of supervisory experience in a customer-facing role
* CEFR B2 fluency in English & Italian required
* Strong problem‑solving skills
* Ability to work in a fast‑paced, challenging environment
* Team‑building skills
* Self‑starter and drive to achieve results
* Fashion interest & knowledge


What It Takes

* Bachelors Degree OR one year of supervisory experience in a customer‑facing role
* CEFR B2 Fluency in English & Italian required
* Strong problem‑solving skills
* Ability to show up in a fast‑paced and challenging environment
* Team building skills
* Self‑starter
* Drive to achieve results
* Multi‑Tasking
* Fashion Interest & Knowledge


Benefit

* Quarterly Incentive Bonus Program
* Additional Paid Time Off
* Paid Volunteer Day per Year allowing you to give back to your community
* Merchandise Discount
* Associate Assistance Program
* Training and Development
* Opportunities for Career Advancement – we believe in promoting from within
* A Global Team of People who will celebrate you for being YOU
* Meal Tickets (after 90 days)


Key Skills

Abinitio,Apache Tomcat,Ethernet,Hotel Management,Financial Planning & Analysis,AV


Remote Work

No


Employment Type

Full‑time


Equal Opportunity

Abercrombie & Fitch Co. is an Equal Opportunity employer


Attachments

Any job offers for this role could be subject to and conditional upon the applicant carrying out applicable work visa formalities. You could be contacted by the company to find out which documents you will need to provide.


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#J-18808-Ljbffr

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