Ph3Overview /h3pADHR GROUP SPA - AGENZIA PER IL LAVORO filiale di Firenze ricerca per prestigioso ISTITUTO UNIVERSITARIO PRIVATO : /ppPosition: bOperations Coordinator /b / bCoordinatore operativo /b /ppReporting to the Chief of Staff and Manager of Buildings and Grounds, the Operations Coordinator will have a wide range of responsibilities including the monitoring of the property, which comprises several historic buildings in the Florentine countryside, to ensure that all systems and buildings are maintained in good working order. /p h3Responsibilities /h3 ul liSeconding Chief of Staff in smooth operation of all Villa activities /li liInspecting apartments before arrivals and after departures and collaborating with colleagues for all building-related issues including cleaning, furniture, and other fixtures /li liSeconding Manager of Buildings and Grounds in overseeing the maintenance of all systems (HVAC, security, mechanical and electrical) throughout the property and keeping the maintenance schedule up to date /li liCoordinating inspections to ensure compliance with codes, environmental requirements, and safety regulations /li liCoordinating outside companies for all aspects of building maintenance including the completion of repairs to systems and equipment, and ensuring that contractual requirements are being met /li liExperience working with online databases, spreadsheets, and file-management /li liManaging the online accommodation calendar /li liAbility to communicate effectively with those living on the property in Italian and English, maintaining up-to-date information packages for each apartment, and providing helpful information about the apartment and appliances to each occupant upon arrival /li liHandling sensitive data carefully and exercising a high degree of judgment /li liOther duties as assigned /li /ul h3Requirements / Qualifications /h3 ul li5-10 years’ experience with building management. Strong organizational and interpersonal skills necessary. Detail oriented. Able to handle multiple tasks and prioritize one’s own work. /li liDemonstrated fluency in Italian and English, with excellent oral and writing abilities. /li liDriver’s license. /li /ul h3Details /h3 pbFull time contract /b /p pbGross Annual Salary : /b Based on the experience /p pbWorking area : /b Florence /p pbLocation: /b Firenze - TOSCANA /p pbCOORDINATORE OPERATIVO / Coordinatore operativo /b /p pbDescrizione del lavoro /b /p pAlle dipendenze del Capo del Personale e del Responsabile degli Immobili dei Terreni, il Coordinatore Operativo avrà una vasta gamma di responsabilità, tra cui il monitoraggio immobiliare, che comprende diversi edifici storici della campagna fiorentina, garantire che tutti i sistemi e gli edifici siano mantenuti in buone condizioni di funzionamento. /p pbPrincipali responsabilità : /b /p ul liassistere il capo del personale nello svolgimento di tutte le attività della villa. /li liIspezione degli appartamenti prima del l'arrivo e dopo le partenze e cooperazione con i colleghi su tutte le questioni relative al l'edificio, comprese le pulizie, i mobili e gli altri arredi. /li liSostenere il responsabile dell'edificio e dell'area verde nella supervisione della manutenzione di tutti i sistemi (HVAC, sicurezza, meccanica ed elettrica) in tutta la proprietà e mantenere aggiornato il programma di manutenzione. /li liCoordinare le ispezioni per garantire la conformità ai codici, ai requisiti ambientali e alle norme di sicurezza. /li liCoordinare le società esterne per tutti gli aspetti della manutenzione degli edifici, compresa la realizzazione di riparazioni di impianti e attrezzature, e garantire il rispetto dei requisiti contrattuali. /li liEsperienza lavorativa con banche dati, fogli di calcolo e gestione di file online. /li liGestione online del calendario degli alloggi /li liCapacità di comunicare efficacemente con gli inquilini della proprietà in italiano e inglese, tenendo aggiornati i pacchetti informativi per ogni appartamento e fornendo informazioni utili sull'appartamento e gli elettrodomestici a ciascun inquilino all'arrivo /li liGestire attentamente i dati sensibili /li /ul pEsperienza professionale /p pb5-10 anni di esperienza nella gestione degli edifici. /b /p pbLuogo di lavoro /b Firenze - TOSCANA. Inserimento diretto in azienda, retribuzione commisurata all’esperienza. /p /p #J-18808-Ljbffr